Pengikut Awan

Wednesday, December 2, 2009

Lasabek...(Lawatan sambil bekerja)

Hmmm...apa khabar followers, apa khabar pelawat...Dah dekat sebulan tak mengupdate. Busy giler beb...sorry lah kalau Penjejak Awan telah membuang masa, elektrik bill dan bayaran broadband kalian apabila menjejakkan mouse di sini.

Seperti amatur rasanya bila lama tak masukkan entri disini. Agak terkial-kial. Apa yang nak ditulis?....entah...

Minggu lepas aku bertugas di Miri. Banyak kenangan jugak bekerja di sana. Dengan kepayahan, keseronokan dan kepenatan. Semuanya bercampur baur. Dan bila pulang ke sini, bermacam-macam jugak hal yang berlaku. Nanti akan aku ceritakan satu persatu. Kita santai-santaikan mata dengan melihat sedikit keindahan dan keunikan Miri.

Perpustakaan Miri

Pemain Sape Long Jegan

Perisai Kaum Iban

Sape dalam proses pembuatan

Sungai Tinjar

Ombak memukul pantai

Marina Bay

Bandar Miri dari atas Bukit Kanada

p/s: Kos hidup agak tinggi...sepinggan kecil sayur pucuk paku goreng bernilai RM5...perghhh. Kat kampung aku main petik-petik jer.

4 TIUPAN ANGIN KE AWAN:

~** PROFFY **~ said...

wahhh
nape tak ckp gi Miri
leh lanje makan..
lalalalala

Marina Bay my pebret tempat lepak! hihik...
:)

Kona said...

nothing such a free lunch....RM5 ke..RM10 ke...bayar dan kenyang....
nasib baik berkawan dgn ko takyah byr apa2....heee

Hahn 3rd said...

erkkk Prof...nasib baik aku tak bagitau awal-awal...hehehehe...no lah...kalau ada rezeki apa salahnya...ye tak?

Hahn 3rd said...

no hal Korn...whats fren for right? bukankah nilai persahabatan tu lebih mahal dari ringgit

Blog Widget by LinkWithin