Pengikut Awan

Saturday, November 7, 2009

Potong Connection...sebut betul-betul

I dont want much,
I just want everything
Thought that I could,
do almost anything
One step in front of the other
Thought that I could do it alone

In the blink of an eye,
it's just another day
Telling me why,
I'll find another way
Got this feeling,
got me reeling
I can almost start believing

Now theres me and you,
you and me
We are not alone and we are together
Through my window I can see
Our wildest dreams could be so real

"Through My Window"
Bunkface


TM minta kita berhubung, get connected...tapi P1 Wimax mintak kita potong pulak. Hmmm...macam-macam. Tapi punya laa gedabak Wimax punya modem...tu kalau usung sana sini entah macam apa ntah. Elok untuk letak kat rumah jer...Kalau nak bawak jejalan, boleh lerr ambik P1 Wiggy. Macam nak promote P1 pulak dah...
Apa-apa pun...macam aku selalu cakap...Walau secanggih mana pun teknologi, tapi kalau dah memang malas nak berkawan, malas nak bersilaturrahim dan memang malas nak tengok dan dengar suara kita, maka semua ni sama macam sampah. Membazir jer beli...elok disimpan jer duit tu buat beli batu nesan dan upah orang buat kenduri tahlil bila mati nanti. Buat ler istiadat pengkebumian besar-besaran...

p/s: Aku tetap dengan Celcom X-Pax dan Celcom Broadband...berbaloi-baloian...

1 TIUPAN ANGIN KE AWAN:

cik ian@aH Lian~ said...

aku tetap
dengam Streamyx Broadband.
hahahaha terbaekkk!

Blog Widget by LinkWithin