Pengikut Awan

Friday, October 9, 2009

Takde kerja nak buat...

Ada jugak yang tak gemar aku berpolitik kat sini. Hmmm... nak buat macam mana, kekadang terpaksa jugak aku luahkan. Simpan dalam kocek hati ni lelama penuh, kocek pulak koyak...

Untuk itu, buat mereka-mereka yang nak happy-happy dan takde kerja nak buat kat opis dihujung-hujung minggu nie...cubalah buat menda-menda macam nie dengan kengkawan satu opis. Moga ketegangan, kestressan seminggu anda akan hilang...





p/s: Duit raya dalam sampul banyak lagi belum diberi...semua singgit-singgit. Kalau aku bayar duit minyak keta 30 keping tanpa bukak sampul, rasa-rasanya penjaga kaunter tu sawan tak?

6 TIUPAN ANGIN KE AWAN:

cik ian@aH Lian~ said...

kirim
ler sikit duit raya tuh...
aku nak beli mercun bola neh!

Fakhrul Islami said...

Customer always right...
so bg je duit skali dengan sampul... pandai2 le die nk bukak... huhu...

Hahn 3rd said...

cik ian...ada lagi ker mercun?tak elok main mercun...elok beli beras faiza taj mahal...1 ringgit akan didermakan ke rumah kebajikan


Bro Fakhrul...kalau dia accept jer tak per...tapi kalau kena nunggu dia bukak sampul satu-satu...leceh jugak...lepas tu dia nak kira lagi...hehehehe

PROFkusut said...

hikkk nak sekeping RM50 tu laaa
ihihihiks

Hahn 3rd said...

Prof...datang ambik kat kaunter 9 yer...

PROFkusut said...

kaunter 9 kat ne?

Blog Widget by LinkWithin