Pengikut Awan

Monday, November 10, 2008

Jemput minum...jemput minum...

Aku tak tau samada nak percaya atau tidak.Aku dapat e-mail nie dari seorang kawan. Tak pasti samada ia anak cicak atau anak tikus. Dah laa ni minuman favourite aku. Hmm...pasni kalau nak minum kena goncang-goncang dulu. Kalau ada rasa ketul-ketul dalam kotak tu, kena laa bedah siasat. Nampaknya kena laa bancuh sendiri kalau nak minum pasni.

2 TIUPAN ANGIN KE AWAN:

Zana S said...

Ya Allahhhhhhhhhhh..... kembang tekak aku haih!

baik beli yg instant tu. pastu bancuh. takyah beli kotak dah mr hahn oiii... :D

MiSZuE said...

eeeeeeee
saya baru minum milo nk muntah seh..tapi beli kat mamak lah

Blog Widget by LinkWithin