Pengikut Awan

Monday, October 12, 2009

Muka Buku dalam telefon bimbit...

Senangnya hidup sekarang...berbaloi-baloi...

Ramai yang dah tengok iklan kat TV. Atau mungkin dari media cetak atau ada kengkawan yang promote. Tak kisahlah...cuma mungkin ada yang belum cuba...atau takut-takut, was-was dan macam-macam lagi yang menghalang.

Ya...aku nak bercakap tentang Celcom Facebook. Aplikasi terbaru dari Celcom. Sebagai pengguna Celcom yang setia (sebelum nie TM Touch dan kini dengan X-Pax)...aplikasi facebook dalam SMS ini memang terbaiiikkkk...!!!!

Sekarang tak perlu lagi aku buka 2 tabs atau kengkadang sehingga 4 tabs bila online. Ini termasuk blog site, facebook, yahoo mail dan blog rerakan dalam satu masa. Cukup untuk aku berlegar-legar ke merata blog dan biarkan handphone di sebelah laptop aku nie yang update semua wallpost dan komen aku...hahahahaha...berbaloi-baloi dengan hanya RM1 seminggu!!!


Jadi, jika anda pengguna Celcom bolehlah klik disini untuk activate Facebook SMS Celcom anda dan juga disini untuk cara penggunaan Facebook SMS Celcom.

p/s: Dapat jugak cari kengkawan sekolej dan seuniversiti yang lama terpisah. Iyelah...selagi persahabatan itu penting. Tapi kalau nak berkawan itu masih jugak perlu dibuat saringan terlebih dahulu, perlu check samada kita ni setaraf atau tidak, handphone berjenama atau tidak, ada ciri-ciri KL style ke tidak, maka apa jua yang Celcom buat takkan berbaloi-baloian...

2 TIUPAN ANGIN KE AWAN:

khasyikelvin_ said...

hohoho
berbaloi ker?

Hahn 3rd said...

yup!!!...sebagai org yg suka mengomen, aku bagi 3 bintang kat celcom fb sms

Blog Widget by LinkWithin