Pengikut Awan

Thursday, January 8, 2009

Semoga mereka dirahmati...

Anak ini mencuba untuk menyelamatkan Ibunya yang dalam keadaan kritikal.

Bayangkan apa yang sedang dipesan oleh Ibunya sebelum dia menghembuskan nafas terakhir. Bagaimanakah perasaan anak ini dan apakah keadilan yang diharapkan akan membuka mata dunia? Pejamkan mata anda buat seketika serta bukakan hati. Sudah tentu kalau boleh anda ingin menjadi seseorang yang akan bangun dan membela nasibnya.


"Ya Allah!! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada Mu Ya Allah.......Turunkanlah bantuan Mu kali ini kepada orang-orang Islam di Lebanon/Palestin, hancurkanlah rejim zionis laknatullah...Amin. ..."

p/s:Kita disini sibuk mencipta hero didalam tv dan juga wayang. Kita disini terlalu sibuk mengejar pangkat. Kita disini beria-ia mengundi SMS. Kita disini sering melupakan mak bapak. Kita disini tak pernah ingin menitiskan airmata...

1 TIUPAN ANGIN KE AWAN:

Diket said...

Yep, definitely our community are too bold & flooded away with the current materials of life. Too bad our (so called muslim) leaders are both blind & blinding our vision of islam.

Blog Widget by LinkWithin