Pengikut Awan

Saturday, November 22, 2008

Stupid is bodoh...


(foto Berita Harian Online)

Entah berapa orang agaknya..kalau tak diucap dimulut mungkin berbisik di dalam hati dengan perkataan "Bodoh!!!". Mungkin disebelah pantai timur ia berbunyi "Bengong nar..". Dan di bandar-bandar besar ia berbunyik "What the....?"

Sebab cinta agaknya, sanggup buat benda tak berakal macam tu. HEI...!!! kenapa orang kita kemaruk sangat sampai nak bunuh diri kalau ada masalah dalam cinta??? Tapi buat selamba lembu kalau peksa tak lulus, buat derk bila jatuh motor lepas wheelie, buat muka macam beruk lepas menengking mak bapak...!!!

Hati orang kita dah keras pada benda-benda yang tak berfaedah... Sijil, Diploma, Ijazah dan Jawatan Executive dalam sebuah syarikat hanya datang mungkin sekali dalam seumur hidup. Tapi lelaki yang bodoh, yang tak tahu jaga hati, yang pemalas...memang ada berlambak kat luar tu. Kalau clash hari nie, besok boleh dapat sepuluh...(tu pun kalau masih jugak nak terkejor-kejor lelaki low class macam tu lerr).

p/s:Nasihat aku...tinggal jerlah pasangan kita kalau asyik nak gaduh jer...kalau kita bunuh diri, esok dia dah ada couple baru. Kita nangis kena sebat dalam kubur tapi dia tengah seronot-seronot kat muka bumi. Hidup pun bodoh..dalam kubur pun nak jadi mayat bodoh jugak ker?

0 TIUPAN ANGIN KE AWAN:

Blog Widget by LinkWithin