Pengikut Awan

Saturday, November 22, 2008

Makan dengan Mangkuk Tingkat...

Aku bukannya nak promote, bahkan jauh lagi untuk mendapat komisyen. Cuma, dikala aku 'menyelak-nyelak' laman web, aku terjumpa dengan website nie mangkuktingkat.com. Baca sedutan dari web tersebut:

MangkukTingkat.com adalah merupakan satu inisiatif dari sekumpulan suri rumah yang bernaung di bawah Yayasan Pembangunan Nur Hikmah.

Mereka secara usahasama menyediakan sajian hidangan tengahari dan makan malam untuk dinikmati oleh pelanggan yang sibuk serta tiada masa untuk memasak untuk keluarga.

Hidangan tersebut kemudiannya boleh ditempah untuk dihantar terus ketempat kerja atau ke rumah.

Diuruskan sepenuhnya oleh Yayasan Pembangunan Nur Hikmah di bawah Program MangkukTingkat.com. Bertujuan menyediakan makanan yang berkualiti dengan harga yang sangat berpatutan untuk semua orang.


Bagus juga jika ada bisnes macam nie. Yelah...kita semua selalu dengar perkhidmatan penghantaran pizza jer. Ini satu konsep perniagaan yang agak brilliant. Menggunakan lauk-pauk tempatan dan dihantar menggunakan mangkuk tingkat. Lebih-lebih lagi ianya disediakan oleh suri rumah sepenuh masa yang telah dipantau mutu dan kebersihannya. Mungkin kita akan dapat merasa hidangan seperti disediakan dirumah.

Aku tak dapat merasai lagi 'penangan' mangkuk tingkat ini. Maklumlah, aku tidak berada di kawasan penghantaran. Tetapi buat bloggers yang dah aku link atau tinggal di ibukota dalam blog ni mungkin boleh mencubanya dan beri respon kat aku.

1 TIUPAN ANGIN KE AWAN:

Anonymous said...

nampak pesen cam besh jer tue.....

Blog Widget by LinkWithin